شرکت پرشین پلیمر نوین از نخستین و اصلی ترین فروشندگان و واردکنندگان افزودنی ­های صنعت پلاستیک از قبیل پیگمنت و بخصوص انواع مستربچ بوده و حال با بهره گیری ازمتخصصین باتجربه در زمینه تولید و فروش به یکی از مراکز فروش در صنعت پلاستیک تبدیل شده تا بتواند کلیه نیازهای کارخانجات وشرکت ها را در زمینه صنایع پلاستیک برطرف سازد.

يكي ازمهمترين راهكارهاي بهينه سازي توليد ، شناخت موادهاي اوليه ايست كه قابليت هاي توليد را افزايش داده و در وقت، هزينه وانرژي صرفه جوئي قابل توجهي را براي توليد كننده به همراه خواهد داشت و مستربچ هاي افزودني مانند ليزكننده ،انتي بلاك ، آنتي استاتي كو . . . اين امر مهم را براي توليدكنندگان پليمري مقدور ميسازد كه شناخت اين محصولات و مطابق سازي آن ها با مواد اوليه در توليدات امري است بسيار مهم و مؤثر كه با مشاوره و راهنمائي متخصصين امكانپذير است.اين موضوع در مستربچ هاي رنگي هم قابلت وجه است به طور مثال مستربچ سفيد هر صنعتي بايد متناسب با همان صنعت انتخاب شود و در اختيار مصرف كننده قرار گيرد و نميتوان يك يا چند گريد معمولي را براي همه پايه هاي پليمري استفاده نمود و اين قانون كلي كه متاسفانه در بازار پليمر ايران كاملاً ناديده گرفته مي شود ما را برآن داشت تا در هر زمينه اي وارد شده و نيازهاي آن را تشخيص دهيم و مستربچ هاي متناسب با آن صنعت را گرد آوري كرده و در اختيار شركت هاي توليدي قرار دهيم.

این شرکت مستربچ درجه ممتاز خود را جهت ساخت قطعات به کارخانجات طرف قرارداد کارخانه های اتومبیل سازی؛ لوله سازی؛ ساخت وانهای صنعتی وموانع ترافیکی؛ ساخت منابع و مخازن پلی اتیلن و … ارسال می دارد.

این مجموعه با استفاده از ماشین آلات مدرن و قدرتمند و کادری متخصص و مجرب، توانسته است سهم قابل توجهی از مستربچ های مورد نیاز تولید کنندگان محصولاتی هم چون :

فیـــلم های پلی اتیلنی

ظرف هــــای یکبارمصرف

ظروف فوم

قطعات تزریقی

ورق های پلیمری

لوله های ساختمانی ولوله های آب وفاضلاب

کیسه های پلاستیکی

و….. را درایران تامین نماید.

محصولات تولیدی این شرکت تولید 80 نوع شید رنگی روال درتمام پایه های پلیمری مختلف توانایی همسان سازی رنگی دربیش از 2900 نوع شید رنگی درتمام پایه های پلیمری.عرضه انواع مستربچ های رنگی, مشکی و سفید ومستربچ ها برپایه:

PE / EVA / PVC / PP / PET / ABS – SAN / PMMA – PC / Polyamide/PU

اين شركت با توجه به نيازهاي روز شركت هاي توليدي و با نگاهي كامل و جامع به بازار توانسته است همه مستربچ هاي مورد نياز شركت هاي توليدي را در يك مجموعه منحصر به فرد جمع آوري كرده و دغدغه تامين هرگونه مستربچ يا افزودني را از توليد كننده ها رفع نمايد.

در واحد بازرگانی شرکت انواع رنگ های مواد پلاستیک شامل پودر رنگ /تیتان/صدف رنگی فلورسنت اکلیل ورنگ های چاپ انواح حلال های صنعتی و کلیه سفارشات افزودنی های خاص پلاستیکی ازمنابع معتبرخارجی عرضه میشود.